PREDNJA DIMENZIJA

ZADNJA DIMENZIJA

TRAŽI

BRZA ISPORUKA DO 48H

moto gume sa lagera dostavljamo u roku 48 sati

PLAĆANJE DO 12 RATA

sigurno on-line plaćanje karticama

100% POVRAT NOVCA

povrat robe bez razloga u roku 14 dana

100% DOSTUPNO

većina guma je 100% dostupna za isporuku

MOTO GUME

img

Hypersport

Izvucite najbolje moguće od svog motocikla na cesti i stazi! Racing moto gume za ekstremniju vožnju po cesti i povremeno korištenje na stazi. Posebno izdvajamo model Michelin Power SuperSport Evo.

img

Sport

Užitak bez kompromisa. Cestovne gume za sportsku vožnju i svakodnevnu upotrebu. U ovom segmetnu posebno izdvajamo model Michelin Pilot Power 3

img

Sport Touring

Bolje prianjanje na mokroj cesti. Cestovna guma za touring motocikle. Prava moto guma za vozače koji traže dobniju vožnju i veću kilomteražu. Posebno izdvajamo Michelin Pilot Road 4

img

Cruiser

Više kilometara bez kompromisa. Cestovna guma za chopper i custom motocikle. Posebno ističemo Michelin Commander II. Moto guma bez kompromisa za upravljanje i stabilnost.

img

Trail

Moto gume za Trail motocikle za vožnju po cesti i van ceste. Posebno ističemo Michelin Anakee III. Trail guma za vožnju po cesti i 10% van ceste.

img

Off-Road

Gume za Motocross, Enduro, Leisure, Rally i Trial motocikle. Posebno ističemo modele Michelin Starcross, Enduro Competition i AC10.

MICHELIN POWER RS

Nije uobičajeno da nova generacije gume nekog proizvođača napravi ovako velik korak naprijed, ali Michelin upravo to radi s Power RS modelom. Kao što se to očekuje od nove generacije gume tu je novi profil i novi dizajn gazne površine. Nova 2CT (dvokompononentna) smjesa prednje i zadnje gume je rezultat Michelinovog angažmana i istraživanja na MotoGP prvenstvu.

Kada je u pitanju držanje na suhom, okretnost, stabilnost, upravljanje i performanse Michelin Power RS bez premca se ističe kao novi šampion za trkaće motocikle.

Inovativna stražnja guma ima patentiranu konstrukciju nastalu na Michelinovoj ACT+ tehnologiji koja pruža besprijekornu stabilnost i upravljanje.

Gume će biti dostupne u 13 različitih veličina (četiri prednje i devet stražnjih) koji pokrivaju širok spektar motocikala, od 300cc pa sve do motocikala velikog obujma s SuperSport karakteristikama.

Ciljana publika su vozači koji po cesti voze kao da su na stazi. Naravno guma dopušta povremen izlazak na stazu i tamo daje odlične rezultate. Kod Power RS-a nema straha da se guma neće dobro ugrijati. Michelin garantira jako brzo zagrijavanje čak i u normalnim cestovnim uvjetima.

Michelin Power RS
Michelin Power RS

Savjeti za moto gume

Kada montirate nove gume na vaš motor ili skuter, pažljivo vozite prvih 100-150 kilometara. Nagib u zavojima polagano povećavajte dok ne osjetite da je guma postigla optimalne perfomanse.
Kod trkaćih i hypersport moto guma iznimno velike temperature su normalna pojava, pogotovo na stazama ili pri agresivnijoj vožnji. Takve gume su iznimno 'krhke' pri temperaturama manjim od 5°c. To je kompromis koji se ne može zaobići s obzirom da moraju održati svoja svojstva pri velikim temperaturama.
Kako bi produžili životni vijek takvih guma i izbjegli oštećenja pridržavajte se ovih pravila:
  • Ne koristite ove gume na temperaturama ispod 5°C
  • Prije montaže ili demontaže gumu je potrebno dovesti na sobnu temperaturu.
  • Pukotine ili slična oštećenja su kod ovog tipa guma iznimno opasna. Izbjegavajte korištenje sportskih ili hypersportskih guma ako na sebi imaju vidljiva oštećenja.
  • Blokovi na off-road gumama su odgovorni za prijanjanje na svim terenima. Kako se oni troše ili pucaju, prijanjanje gume je bitno smanjeno. Provjeravjte istrošenost guma redovito. Obratite pažnju na jednako trošenje blokova guma i imajte na umu da pritisak u gumama bitno utječe na pravilno trošenje guma.
    Svaki put kada koristite motor ili skuter, prvih nekoliko kilometara morate prijeći s umjerenim brzinama kako bi se gume zagrijale na svoju radnu temperaturu. Radna temperatura kod moto guma jamči najbolje prijanjanje na cestu. Na hladnim gumama oštra vožnja kroz zavoje nije preporučljiva. 'Slalom' vožnja neće pomoći bržem zagrijavanju gume.
    Svi popravci moto guma moraju obaviti profesionalni i educirani servisi. Prije svakog popravka gumu je potrebno detaljno pregledati. Neka oštećenja nije preporučljivo popravljati. Gume koje su vožene s nedovoljnim pritiskom ili čak potpuno prazne vrlo vjerojatno su pretrpjele nepopravljiva oštečenja. Iako takve gume mogu dijelovati vizualno ok i lako popravljive u večini slučajeva moto gumu je bolje zamjeniti nego popravljati.
    Pritisak u gumama je za vaš motocikl jednako bitan kao i ulje u motoru. Neodovljan pritisak je odgovoran za veliku večinu oštećenja guma i bitno će degradirati sposobnost upravljanja i zaustavljanja motocikla.
    Tlak u gumama se gubi postupno s vremenom, tako da iako motocikl nije korišten neko vrijeme, tlak u gumama treba provjeriti prije vožnje na cesti. Tlak u gumama se mjeri dok su gume hladne.
    Izbor gume mora biti u skladu sa zakonom i preporučen od strane proizvođača vozila ili proizvođača pneumatika. Zatim razmislite o načinu na koji koristite svoje vozilo (ceste ili staze, grad ili off-road), to su ključni indikatori ispravne šare gume koja vam je potrebna. Npr, za stazu se koriste polu-slick ili slick gume, za grad gume s dosta ripni za odvonju vode, za off-road gume s velikim 'kramponima' itd...
    Ako želite mijenjati i kupiti drugu dimenziju gume na vozilu, to je poželjno da provjerite je li predloženo rješenje u skladu s važećim zakonskim propisima, tehničkim ograničenjima vozila, uvjetima korištenja i preporukama proizvođača.
    Sve preporuke i savjete koje daju proizvođači guma vrijede za montažu prednje i stražnje guma istog modela/raspona.
    Prema zakonu, kao što stoji i iz tehničkih razloga, korištenje istog modela guma istog proizvođača, je obvezno ili vrlo preporučljivo.
    Različiti modeli guma (prednja - zadnja) ne moraju imati isti indeks prijanjanja na podlogu, jednaku sposobnost kočenja, jednaku sposobnost odvodnje vode ili jednaku zaobljenost na bokovima. Dva različita modela mogu uvelike poremetiti upravljivost motociklom i bitno narušiti sigurnost.
    Vijek trajanja i prosječna kilometraža ovisi jako puno o vozilu, kako se koristi, te uvjetima u kojima se koristi (otvorena cesta, off-road, grad...). Sedam je glavnih čimbenika koji utječu na životni vijek gume koje treba uzeti u obzir:
    neke od njih može kontrolirati vozač: tlak zraka, teret/nosivost, brzina vozila, stol vožnje ( naglo kočenje i ubrzanje);
    Ostali čimbenici su izvan kontrole vozača: kvaliteta ceste, vrsta podloge, temperatura okoline.
    Prema navedenim čimbenicima nemoguće je odrediti koliko je koja guma napraviti kilometara prije nego je treba zamjeniti. Stanje gume, debljina gaznog sloja i vizualni izgled su jedini pravi pokazatelji dali je guma zrela za izmjenu.
    Ispravan tlak zraka je od vitalne važnosti za sigurno upravljanje motociklom, skuterom ili mopedom. Preporučeni tlak za gume će biti naveden u priručniku vašeg vozila.
    Dugotrajna vožnja ispod preporučenog tlaka guma uzrokuje prekomjerno savijanje, slabljenje karkasa i brzo trošenje po rubovima profila. S nedovoljnim tlakom zraka u gumama uvjek je povezana i veća potrošnja goriva.
    Pretjerano velik tlak zraka može dovesti do neugodne vožnje, smanjenom kontaktu gume s cestom, ubrzanog trošenja gaznoga sloja na centru, a i guma je više osjetljiva na oštećenja.

    NAJPRODAVANIJI MODELI GUMA

    • Michelin Pilot Power
    • Michelin Pilot Road 4
    • Michelin Pilot Street Radial
    • Michelin Anakee 3
    • Bridgestone Battlax BT-016

    VRSTE MOTO GUMA

    • HyperSport moto gume
    • Sport moto gume
    • Touring moto gume
    • Enduro moto gume
    • Trail moto gume